Avatar billede pic Nybegynder
23. april 2004 - 20:23 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

brasiliansk flag i vektor

nu har jeg søgt _næsten_ hele internettet igennem for at finde et brasiliansk flag i vektor... men jeg kan ikke finde en skid!

er der en der evt. har det liggende?

hvis der er nogen der har flaget i høj! opløsning liggende så rentegner jeg selv...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2004 - 23:55 #1
Avatar billede pic Nybegynder
24. april 2004 - 12:31 #2
ja... jeg havde opdaget at jeg kunne købe det - men alternativet til en gratis version er ikke interesant :D

den fil du linker til er da ok... men knapt det jeg vil kalde høj opløsning...
Avatar billede zhark Nybegynder
25. april 2004 - 20:48 #4
Kunne finde på at lave det i morgen - hvis spm. er åben.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. april 2004 - 23:29 #5
Her er et forsøg:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/brazil-lille.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/brazil-stor.gif
Bare så du kan se 2 str. for jeg har *.ai filen
Avatar billede zhark Nybegynder
25. april 2004 - 23:33 #6
Det er nemt evt. at ændre lidt på gul og blå farver, de ses jo både lyse og lidt mørkere:)
Avatar billede pic Nybegynder
26. april 2004 - 00:22 #7
jeg besluttede mig for selv at rentegne flaget - er der nogen der vil have en kopi så send mig en mail [exp at thechurch dot dk] -  eller skriv her...

tak for jeres tid - jeg synes bare ingen af jer kom tæt nok på hvad jeg havde brug for.

udemærket forsøg zhark :D
Avatar billede pic Nybegynder
26. april 2004 - 00:23 #8
hmm... jeg fucker lige lidt rundt...

zhark - stik mig lige et svar hvis du vil have nogle point - du var trods at den der kom tættest på!
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2004 - 23:30 #9
Er det ik' OK? Så burde du da sige hvad der mangler, jeg forstår ikke "tættest" på?
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2004 - 23:37 #10
Jeg vil da godt se det du har lavet, som er tættere på :)
Som jeg jo har skrevet ses det med forskellige farve nuancer, er det andet end det sagen har drejet sig om?
pouls@gvdnet.dk
Avatar billede zhark Nybegynder
27. april 2004 - 23:48 #11
Avatar billede pic Nybegynder
28. april 2004 - 23:58 #12
zhark: har sendt dig en mail!

du var tættest på at gøre mig tilfreds - din skrift var forkert og dine stjerne var drejet. småting - men jeg besluttede altså at lave det selv... :D

nu har du fået en mail, forhåbentligt, så kan vi tage den derfra :D