Avatar billede levich Nybegynder
23. april 2004 - 13:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilpasse MSN Messenger 6.1

Listen over kontaktpersoner i MSN Messenger 6.1 indeholder et ikon for hver kontakt. Ikonet viser kontaktens status. Til højre for kontaktens navn står teksten for det ikonet viser (f.eks. "offline").

(1) Nogen der ved om man kan fjerne denne tekst? Og hvordan?

Under en samtale er der skiftevis en linje med kontaktpersonens navn og selve beskeden.

(2) Nogen der ved om man kan få selve beskeden til at være på d.s. linje som kontaktpersonens navn? Og hvordan?

Jeg har tidligere brug www.trillian.cc som messenger-program, som automatisk gør ovenstående.

*** De to spørgsmål giver hver 30 point ***
Avatar billede knighten Nybegynder
23. april 2004 - 14:34 #1
(1) Det kan man ikke.
(2) Heller ikke.

I hvert fald ikke som jeg ved.
Men prøv at kigge på www.mess.be
Avatar billede levich Nybegynder
23. april 2004 - 16:16 #2
Et rigtigt godt link, tak til knighten.
Venter lige et par dage, for at se om der kommer løsninger på mine to spørgsmål, ellers får du de 60 point.
Avatar billede levich Nybegynder
21. maj 2004 - 17:33 #3
Knighten: For at få dine point skal du lige lave et egentligt svar :-)
Avatar billede knighten Nybegynder
21. maj 2004 - 19:30 #4
Svar :)
Man kan håbe dit spørgsmål nr.2 bliver opfyldt på et tidspunkt, det kunne jeg også godt tænke mig, ligesom hvis man kunne få den til at vise history.
Avatar billede knighten Nybegynder
24. maj 2004 - 21:03 #5
Så skete der eller ikke mere her... hmm...
Avatar billede levich Nybegynder
07. juni 2004 - 09:13 #6
Jeg bøjer mig og undskylder ærbødigt ventetiden - her har du dine point, knighten.
Avatar billede knighten Nybegynder
07. juni 2004 - 16:07 #7
Takker for point. Ingen grund til undskylde :-)
Og som sagt, så håber jeg den feature kommer i MSN på et tidpunkt.