Avatar billede hschak Nybegynder
21. april 2004 - 23:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Simpel og enkel foto galleri til hjemmeside

hejsa jeg skal have lavet et foto album på min hjemmeside. som skal være simpel og enkel.. ikke noget med asp eller php da jeg ikke kender en dyt til det den skal indeholde ca 25 billeder og passe til dette design. http://www.hschak.bknet.dk/bygalleri.htm
Nogen der har et godt forslag.
siden er lavet i Frontpage 2003  , men jeg kan ikke få det til at virke den der er i frontpage..
Findes der evt noget i Java... (Bare siden ikke bliver for tung)

Hschak
Avatar billede rosenberg Nybegynder
21. april 2004 - 23:39 #1
Jamen bøde MAcromedia og Photoshop har et indbygget ;)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
21. april 2004 - 23:39 #2
bøde = både ;)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
21. april 2004 - 23:54 #3
men selvfølgelig macromedia dreamweaver hehe
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
22. april 2004 - 09:16 #4
Prøv en gratis version af Dreamweaver på www.macromedia.com

:-) karsten_larsen
Avatar billede hschak Nybegynder
22. april 2004 - 18:59 #5
He he det var sku nohle nemme tjente point i der lige fik... men  jeg havde jo brug for  svaret..... Macromedia er da helt fin til det.......  tak