Avatar billede angelhot Nybegynder
21. april 2004 - 20:37 Der er 8 kommentarer

Hvad er min Sony 24" skærm værd?

Skærmen er en SONY 24" Wide FD Trinitron® CRT GDM-FW900. Den fejler intet og er faktisk god som ny. I juli måned er den 3 år gammel og den har ikke faldet i pris.

Hvad kan jeg max få for den? Overvejer at sælge den.

Link: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22858
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. april 2004 - 20:41 #1
Du kan jo väre heldig at finde en grafiker eller gamefreak der står og mangler sådan en, ellers er det nok tft folk satser på idag. Og det sänker jo prisen en del, ved ikke om det er i underkanten, men måske 3-4000 kr.
Avatar billede angelhot Nybegynder
21. april 2004 - 20:48 #2
3-4000??? Det var godt nok lidt. Havde ihvertfald regnet med mindst 9000 kr, for den er mere værd end under halv prisen. Den har jo kostet 17000 kr.
Avatar billede the_email Nybegynder
21. april 2004 - 20:49 #3
Jeg tror at 3-4000 er langt i underkanten. Hvis jeg havde 10000,- til at fyrer af, kunne jeg godt finde på at bruge dem på din skærm, hvis den er i så godt stand som du påstår.

Det har jeg desværre bare ikke :(

TheEmail
Avatar billede lamerphoenix Nybegynder
21. april 2004 - 20:53 #4
Samme her.. Mener også at prisen ligger på de godt 10k, da den er næsten 3 år gammel, har set skærmen til et par LAN parties, :P savler stadig lidt ved tanken...
Avatar billede angelhot Nybegynder
21. april 2004 - 21:17 #5
the_email: Well, hvis du skulle stå med 10.000 kr. i hånden næste måned, ville skærmen ellers være din :) Det var også den pris jeg ville sælge den for i den gule avis.
Avatar billede angelhot Nybegynder
21. april 2004 - 21:18 #6
Eller indenfor de næste par måneder ;)
Avatar billede the_email Nybegynder
21. april 2004 - 21:30 #7
Men er på SU, så det gør jeg næppe :(
Avatar billede angelhot Nybegynder
21. april 2004 - 21:35 #8
Okay, det er bare i orden