Avatar billede bad24 Nybegynder
21. april 2004 - 15:57 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Mangler et navn/domain til min hjemmeside.

Goddag.
Jeg er gået i gang med en mindre hjemmeside/portal. Sidens indhold er: En download sektion, musik sektion (anmeldelser, top lister) og Nyheds sektion. Plus der er et forum/community.

Har i nogen gode idéer til et godt navn. Som er iøjefaldende, og virker frisk. Domænet skal selvfølgelig ikke være optaget.

- lars
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. april 2004 - 22:22 #1
kan du ikke være HELT specifik mht. indholdet på sitet
"en download sektion" = download a hvad??
"en nyheds sektion" = hvilken type nyheder ??

:)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2004 - 22:45 #2
Det er måske en god ide selv at lave lidt Brainstorm eller noget på det, for hvis det er en personlig side, skal den jo gerne afspejle dig.

Ellers spørg til råds hos nogen af dine venner, de skulle nok ku komme op med sjove forslag der passer på dig.

Jeg har ikke nogen ideer pt. da det som mobius6 også skriver er det ikke så definerbart, der er mange muligheder.

Jeg ka tilbyde dig en god pris på hosting, hvis du skulle være interesseret i det.

MVH
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede bad24 Nybegynder
21. april 2004 - 23:19 #3
Til download sektionen, er det sådan set alt slags software. Game patches, demoer og hvad man nu ellers skulle mangle. Nyhederne, er også meget forskellige. Men er nok mest om IT & Udvikling.

spacemaninc: Jeg mangler ingen host, da jeg har 2gb webhotel med 50gb trafik. Men ellers tak for tilbudet.
Avatar billede mobius6 Juniormester
22. april 2004 - 02:17 #4
smid et link så...vi ka se hvor du er på vej hen.
Avatar billede bad24 Nybegynder
22. april 2004 - 11:01 #5
Jeg har ikke noget endnu jeg kan vise jeg. :-/
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. april 2004 - 10:22 #6
hvad med Patchit.dk eller .nu :)
Avatar billede bad24 Nybegynder
23. april 2004 - 13:45 #7
hej martin. Syntes ikke helt om patchit.dk, nu er det jo ikke det eneste siden vil være om. Andre der har nogle forslag
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. april 2004 - 14:56 #8
helt iorden lars :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. april 2004 - 16:01 #9
softinfo.nu
rodekassen.net
softmedia.nu
softmedia.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
27. maj 2004 - 02:27 #10
hvasåder, hvad blev det til ?

:)
Avatar billede bad24 Nybegynder
27. maj 2004 - 15:57 #11
Jeg har fundet et navn/domain. Men det blev ingen af de overnævnte.
Jeg kan da godt uddele points for jeres gode svar :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
27. maj 2004 - 21:31 #12
nå ja, det havde nu været mere interessant at høre hvad du fandt på :)
Avatar billede bad24 Nybegynder
27. maj 2004 - 21:58 #13
aha ja ;)
Kan jeg vil ligeså godt fortælle :)
0zone.dk syntes det passer lidt bedre, som helhed. Det betyder ikke rigtig noget :P