Avatar billede jhjorsal Mester
21. april 2004 - 14:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis software til billedvisning

Er der nogen der ved hvor der ligger noget freeware til billedvisning, hvor man bare skal kunne se nogle billeder på pc'en nemt.
mvh Johnny
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
21. april 2004 - 14:09 #1
hvis imagine der er med i standard WondowsXp ikke er nok, kan jeg anbefale Adobe's Photo Album

www.adobe.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. april 2004 - 14:10 #2
irfanview det er gratis og kan en masse (slideshow, pauseskærm, osv)
www.irfanview.com
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
21. april 2004 - 14:12 #3
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
21. april 2004 - 14:15 #4
Gratis . god . på dansk :
http://www.xnview.com/
Avatar billede rosenberg Nybegynder
21. april 2004 - 14:30 #5
FOTGRAF>> Hvor kan jeg ikke køre programmet på min mac med osx ? ved du det? der sker ingen ting når jeg prøver at åbne det...kun at der ikke er noget program til at åbne det med ;S?! Du kan godt få lidt point for at hjælpe ;)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
21. april 2004 - 14:35 #6
rosenberg--> nu er jeg ikke selv Mac-bruger, men det dumme spørgsmål: ...har du hentet den rigtige version, der ligger jo forskellige, alt efter ens OS.
Der skulle jo være en version til Mac OSX, hvis det er en vers. 11 skal du hente versionen "midt i"
Avatar billede rosenberg Nybegynder
21. april 2004 - 14:39 #7
;) ok.... Jeg har hentet den rigtige version ;) ellers tak