Avatar billede speder Nybegynder
21. april 2004 - 13:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ændre Checkboxes udseende

Hej

Jeg er ude efter noget crossbrowser JavaScript, som kan emulere de "rigtige" checkboxe og få dem til at se lidt mere fancy ud, som f.eks. her:

http://www.pollmonkey.com/Gallery.asp

Højre kolonne.

Et link til et script er cool.
Avatar billede grunken Nybegynder
21. april 2004 - 13:45 #1
Avatar billede speder Nybegynder
21. april 2004 - 13:47 #2
Jeg får "not found" på den adresse.
Avatar billede speder Nybegynder
21. april 2004 - 13:49 #3
Ok, nu virker det. Ser fint ud. Har du checked om det er crossbrowser-kompatibelt?
Avatar billede grunken Nybegynder
21. april 2004 - 13:53 #4
Det virker i alle de browsere jeg har :o)

opera - mozilla - netscape - ie5+

Mac, der melder jeg lige p.t. Pas :o)
Avatar billede speder Nybegynder
21. april 2004 - 13:54 #5
Cool, smid et svar.
Avatar billede grunken Nybegynder
21. april 2004 - 13:59 #6
men som med alle scripts, så bliver det vedligeholdt i ny og næ, så kig ind i ny og næ :o)
Avatar billede speder Nybegynder
29. april 2004 - 10:20 #7
Hej. Lige et ekstra spg. :-) Jeg har ændret størrelserne på checkbox.gif, men det er som om at de insisterer på at være 19 x 19 pixels, og jeg kan ikke se hvor jeg kan ændre størrelserne i scriptet?
Avatar billede speder Nybegynder
29. april 2004 - 14:52 #8
Forget it. Det var bare min cache som var utrolig modvillig mod at blive tømt ;-)