Avatar billede rnnova Nybegynder
21. april 2004 - 12:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjerne hotfix for altid

Hej eksperter

MS har netop udgivet en ny hotfix, som giver store problemer hos os. Hvis jeg afinstallere hotfix'et, bliver problemer løst, men næste gang vi kører en update, er den med igen.

kan jeg ikke få windowsupdate til at igonere det pågældene hotfix ?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
21. april 2004 - 12:25 #1
Hvis du bruger en SUSserver til at opdatere dine klienter kan du lade være med at godkende den - ved manuel winupdate kan du ikke gøre andet en at fravælge den
Avatar billede hypetaxx Nybegynder
21. april 2004 - 12:28 #2
Du kan inde under gør windows update mere personlig vælge hvilke kategorier og opdateringer der skal vises... i windows update... dette burde løse dit problem :D
Avatar billede rnnova Nybegynder
21. april 2004 - 12:42 #3
Under "personlig" kan jeg kun fravælge opdatering til xp. "Vigtige opdateringer og service packs" samt "drivereopdateringer" kan jeg ikke fravælge noget...

og vi bruger desværre ikke SUSserver
Avatar billede hypetaxx Nybegynder
21. april 2004 - 12:53 #4
Det må være fordi at du har haft installeret den så... for jeg har selv fjernet moviemaker og journal viewer derinde og på den måde er jeg sluppet af med dem...
Avatar billede rnnova Nybegynder
21. april 2004 - 12:57 #5
moviemaker og journal viewer ligger også under "windows". der kan man godt fjerne dem, men dette er en "vigtig opdatering". Der har man åbenbart ikke muligheden
Avatar billede rnnova Nybegynder
21. juni 2004 - 05:13 #6
Lukker