Avatar billede falin Nybegynder
20. april 2004 - 22:32 Der er 8 kommentarer

FTP server bag router til WAN

Hej

Nu har jeg selv prøvet mig frem med at få en lille FTP server op og stå til at smide ting op på.
Men mit store problem er hvordan får jeg den til at gå gennem min router og ud til omverdenen.
Kan sagtens hente ned fra FTP'er, men kan ikke få folk til at connecte til dem som jeg sætter op bag min router.

Hvad kan der være galt?

100 points til den som kan hjælpe mig med at få det løst (skulle være nemt)
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. april 2004 - 22:34 #1
Hvis din router kører NAT'ing, så kan andre brugere bag NAT'ing servere ikke umiddelbart forbinde til din FTP server.

Læs (og forstå) denne artikel:
http://slacksite.com/other/ftp.html
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. april 2004 - 22:34 #2
... så har du også alle svarene.
Avatar billede falin Nybegynder
20. april 2004 - 22:38 #3
jpvj » har du ikke en dansk guide ? :D
Avatar billede henninga Novice
21. april 2004 - 01:02 #4
Prøv at give den ip-adressen 192.168.1.3 - hvis dit adresserum er 192.168.1.xxx
Avatar billede henninga Novice
19. oktober 2004 - 01:19 #5
Hvad finder du ud af ?
Avatar billede falin Nybegynder
19. oktober 2004 - 18:54 #6
Har givet op :), har ikke god nok linie til at sende noget ud med den alligevel :)
Avatar billede henninga Novice
19. oktober 2004 - 21:10 #7
Så giv point så spm kan lukkes her.

Og invester i ny telelinie ;o)
Avatar billede falin Nybegynder
21. oktober 2004 - 16:12 #8
gidder ikke invistere i en ny linie, når det er routeren der fucker... og den vil ikke godkende at jeg trykker accepte