Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
20. april 2004 - 17:24 Der er 1 løsning

Directx: Vertex-koordinater

Nu ved jeg ikke om dette er den rigtige katagori, men jeg prøver alligevel.

Jeg har leget lidt med Direct3D og er ramlet ind i problem med vertex og dens underlige x,y,z - koordinator

Hvordan skal denne forståes?

{150,400,0,1,0,1},{150,100,0,1,0,0},{450,100,0,1,1,0},
{150,400,0,1,0,1},{450,100,0,1,1,0},{450,400,0,1,1,1}

Jeg skal have lavet en slags metode som kan flytte et billede rundt på en skærm. Og hvis jeg skal få billedet til at blive tegnet et andet sted skal jeg vide hvordan koordinaterne virker.
Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
20. april 2004 - 22:50 #1
Flytter spørgsmål til anden gruppe, tror jeg har ramt forkert
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester