Avatar billede Kengun Praktikant
20. april 2004 - 10:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Henvisning til punkt i punktliste

Jeg holder på med en nummerert punktliste, med flere nivåer; type 1 - 1.1 - 1.1.1. I et av disse punkter ønsker jeg å vise til et annet punkt i denne punktliste, for eksempel slik: "Se punkt 5". Hvis jeg setter inn en fast tekst som sier "Se punkt 5" og deretter setter inn et eller flere punkter i toppen av punktlisten så blir jo referansen feil. Er det en måte så sette inn et "automatisk" henvisning. Håper dere forstår hva jeg mener :-)
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
20. april 2004 - 10:23 #1
Nå du skal skrive henvisningen skal du vælge: Indsæt, Reference, Krydshenvisning.
Det er muligt at du skal opdatere (F9) hvis du sletter/indsætter punkter.
Avatar billede Kengun Praktikant
20. april 2004 - 11:21 #2
mange tak, det fungere da godt :) men den (F9) fungere ik (kører Word97 på denne PC). Ved du om en anden måde at opdatere på? (jeg ved at man kan klikke på den reference og velg opdater, men det bliver noget bøvl med mange referencer)
Avatar billede Kengun Praktikant
20. april 2004 - 11:23 #3
ahh, "stupid me" :) man kan jo bare klikke på den "Refresh" knap, hvis man kører med den "Web" menulinie :D *lol* Referencerne vil også opdateres hvis man lagrer dokumentet, lukker og så åbner igen.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
20. april 2004 - 11:23 #4
Du skal markere det der skal opdateres. Køre selv Word 2002.
Avatar billede Kengun Praktikant
20. april 2004 - 11:24 #5
åhhhr, hvor godt jeg kan lide alle eksperterne her på Eksperten ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
20. april 2004 - 12:10 #6
ja, nu ser jeg også at markere det der skal opdateres og så trykke [F9] også fungere. tak igen :)