Avatar billede essalj Nybegynder
20. april 2004 - 08:18 Der er 6 kommentarer

Hvor måler jeg temperaturen på min Acer Travelmate 630?

Hejsa,

jeg har lige købt ovst., men synes at den bliver temmelig varm.
Jeg formoder at det er fordi jeg sidder i sofaen og har den liggende i skødet, men da den de sidste par dage er gået ned
når den er blevet rigtig varm vil jeg gerne holde øje med temperaturen. Er det muligt at finde de oplysninger i pc'en uden at skulle genstarte og gå i bios. Eller skal jeg have fat i et program<I givet fald hvilket?
Mvh Lasse

ps. den klarer ikke mere end 30-40 minutter på mit skød før den er så varm, så jeg kan forvente et crash
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. april 2004 - 08:44 #1
Det er vist også en fejl at sidde med den på skødet, hav i det mindste en hård plade imellem dit skød og maskinen.
Det eneste jeg lige kan komme på er at installere Everest, der kan bla. se temp i PC.
Kommer lige med et link
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. april 2004 - 08:47 #2
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1 download freewaren, om ikke andet får du et lille nyttigt prog. der fortæller meget om din pc.
Avatar billede essalj Nybegynder
20. april 2004 - 12:32 #3
Hey nordicwolf...læg et svar og du får pointene. tak for hjælpen :o)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. april 2004 - 13:57 #4
Det skal komme her  ;-)
Avatar billede essalj Nybegynder
20. april 2004 - 22:09 #5
jeg kan ikke trykke på linket til download, da det ikke er et link?)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. april 2004 - 22:37 #6
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5

Her klikker du på den du vil bruge jeg brugte den øverste exe fil