Avatar billede m_187 Nybegynder
19. april 2004 - 20:49 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Reklamer på ens site

Hej

Hvordan får man reklamer på sit site? Findes der danske firmaer som formidler reklamer?
I så fald: Hvilke firmaer?

Jeg hører også gerne på folk erfaringer med sådanne firmaer.

På forhånd tak.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. april 2004 - 20:52 #1
Avatar billede cpufan Juniormester
19. april 2004 - 21:28 #2
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. april 2004 - 21:50 #3
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 21:57 #4
Avatar billede steen_hansen Forsker
19. april 2004 - 22:03 #5
Det bedste i Danmark er vel, hvis man kan få en reklamekonsulent til at hive penge hjem.

Men os, kødelige, kunne benytte tradedoubler, som baseiq påpeger. Ganske udemærket.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 22:38 #6
Nå ja, det var et svar!
I øvrigt så kan jeg råde dig til at holde dig langt væk fra DanBan.dk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. april 2004 - 22:49 #7
baseig....
Hvad er din erfaring med danban.dk, jeg har ikke tidligere hørt negativt om dem...
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 23:15 #8
eric-pedersen->
#1. Reklame-bannerne er ofte spontant ude af drift. Det kan vare fra 20 min til flere dage.
#2. Man får ikke besked hvis/når en kunde stopper deres kampange midlertidig.
#3. Der er overhovedet ingen support - Intet !! Man kan ikke kontakte de ansvarshavende.
#4. Indtjenings-mulighederne er meget begrænset i.f.t. fx TradeDoubler.
#5. Deres brugerflade/brugervenlighed er en by i Rusland. Det er noget værre rod at finde rundt i menu'erne.
#6. Der er ingen tilbagemeldig hvis du ikke bliver godkendt til et kunde-program.
#7. Tjek evt. selv deres seneste NYHED - den er fra 3/6 03' - næsten et år siden !!
DanBan er gået totalt i stå med alt !!!
Hvis du ikke tidligere har hørt negativt så tjek deres Diskussionsforum. Folk er meget utilfredse! Jeg har selv bare droppet dem totalt, til fordel for TradeDoubler, som i øvrigt har dag til dag suport på alt - det køre bare! - Og indtjenings mulighederne er meget bedre...
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. april 2004 - 23:33 #9
hmm.... de påstande kan der vist (desværre) ikke røres meget ved
1 og 3 har jeg dog ikke prøvet/oplevet
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 23:42 #10
1'eren har du nok bare ikke lagt mærke til! Tjekker du af og til om de virker ??? Det skal man ihvertfald med DanBan. En anden ting er også at alle reklamer åbnes i _self i stedet for _blank, det er også en fin måde at slippe af med sine besøgende, æv !!:-(
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. april 2004 - 09:58 #11
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. april 2004 - 09:59 #12
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. april 2004 - 10:01 #13
Avatar billede m_187 Nybegynder
22. april 2004 - 08:38 #14
Tusind tak for alle jeres kommentarer - jeg tror jeg har hvad jeg skal bruge nu.
Alle der vil ha point, smid et svar.