Avatar billede antarez Nybegynder
19. april 2004 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Tilslutning af anlæg og højttalere

Hej.... jeg har nogle oki store højttalere som jeg godt vil tilslutte min com, men ved ikk hvordan. 2 af dem er der forstærker til og de 2 andre er der anlæg ved ikk om man kan gøre noget så jeg kan få dem alle til at spille, hvor de kører gennem min forstærker og så måske ind i anlæget for at tilsidst tilslutte det til min computer......

håber i kan hjælpe mig:P
(det er en meget gammel forstærker (Beomaster 1500))
og så har jeg en cd afspiller (det er en ALBA)
og så anlæget det er bare et normalt anlæg ved ikk nærmere da det er min søsters som jeg får.....
Avatar billede scb Praktikant
19. april 2004 - 15:42 #1
Du skal bruge line out fra dit lydkort, og koble det på tape ind i din Beomaster.
Det vil svare til at du kobler en cassettebåndoptager el.lign til forstærkeren.
-SCB
Avatar billede antarez Nybegynder
19. april 2004 - 18:15 #2
hmm kan du være lidt mere præcis????:P
og hvor meget tror du det vil koste ???
og  til sidst skal jeg så bruge både forstærker og anklæg eller kun min cd afspiller og forstærker????
min forstærker er RET gammel :D du kan se den her hvis det skulle gøre nogle forskel.... http://images.google.dk/imgres?imgurl=www.beoworld.co.uk/products/beomaster1500.jpg&imgrefurl=http://www.beoworld.co.uk/beomaster1500.htm&h=281&w=231&sz=16&tbnid=6HMBwPqfedAJ:&tbnh=108&tbnw=89&prev=/images%3Fq%3Dbeomaster%2B1500%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3DG