Avatar billede saking Nybegynder
19. april 2004 - 14:25 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

3D ting?

Hey! Hvis nogle af jer der kan lave nogle fede 3D ting til en chat kan i kontakte mig på MSN: burak_biozonen@hotmail.com giver 200 point for det! TAK
Avatar billede hashkagen Nybegynder
19. april 2004 - 14:50 #1
hmm arbejder du i biocity LOL?
husk lige at der ikke må udgives point for noget der ikke er et sted på nettet (noget som alle kan se)
Avatar billede 3dmax Nybegynder
19. april 2004 - 17:04 #2
hej, jeg skal kun have kr.300 i timen. De 200 point er ligegyldig! tak
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. april 2004 - 22:15 #3
LOL  Jeg kan kontaktes på michael@mails.com hvis du vil vaske min bil og gå tur med min hund dagligt. Så kunne vi jo lave en lille byttehandel.....
Avatar billede mismis Nybegynder
20. april 2004 - 03:57 #4
mickael K

Hvorfor skal det gå ud over hunden :)

MIS
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. april 2004 - 09:16 #5
:) I andre er selvfølgleig også velkommen til at kontakte mig. Jeg kan tilbyde 200 point pr. år. Det fair nok ik ;)
Avatar billede osborne Nybegynder
20. april 2004 - 13:02 #6
ha ha ... ja, jeg kunne godt tænke mig at få lavet en fed dynamisk hjemmeside til mine billeder .. så hvis du kunne lave det til mig så kan jeg lave noget 3D til dig.
Avatar billede osborne Nybegynder
20. april 2004 - 13:04 #7
.. og så får du også 200 point af mig om året for at vedligeholde den
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. april 2004 - 04:01 #8
Jeg vil gerne lave det for 200 point - Hvis altså du går med michaels hund....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. april 2004 - 04:02 #9
At jeg så stort set kun kan lave ting ved hjælp at Torus knot gør vel ikke noget?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. april 2004 - 04:02 #10
Tekander er jeg iøvrigt også god til - Ihvertilfald at skalere dem
Avatar billede osborne Nybegynder
21. april 2004 - 10:57 #11
*ROFL*
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. april 2004 - 13:13 #12
Det kunne blive stort kunne det. Tekander og Torus knot går fint sammen.

Jeg kan ligge farver på dem så. og gemme dem som bmp. Og i photoshop kan jeg lige ligge en rigtigt lækker lens flair på. Det ville blive kanont.

Har så tænkt lidt på hvordan vi skal have figuerne til at bevæge sig rundt i vores rum fuldt med tekander.

Er kommet på en god måde ved at lave en kæmpe gif animation i image ready, så må vi render en masse billeder ud, så der kan komme lidt bevægelse. og sætte det samme i en gif animation.

Så helt bestemt, dette projekt er helt klart de 200 point værd, vil enda sige at 400 ville være mere rimelig, men i kan måske enda låne min hund et par dage, da vi jo kun må give 200 point :(
Avatar billede osborne Nybegynder
22. april 2004 - 00:34 #13
Det bliver da verdens bedste chat rum .. hvorfor er der ikke nogen der har tænkt på animated gif tricket før .. *LOL*
Avatar billede predict Nybegynder
26. august 2004 - 12:13 #14
Hold kæft hvor er i lamme, kan i ikke bare ignorere ting i synes dårligt om, eller ikke har kapacitet til at forstå?
Hvis man er så uheldig at man stiller en opgave på experten er der 10.000 % chance for at man bliver jordet bigtime.
Lad dog manden spørge, i kan jo bare lade være med at lave opgaven hvis i alligevel ikke magter det!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. august 2004 - 14:41 #15
predict - Jeg tror vi har meget til overs for folks spørgsmål - Men visse ting er ikke klogere end at der godt må grines lidt.

Så da også du ville tage lidt mere end 200 point for at løse en opgave i et andet spørgsmål....
Avatar billede saking Nybegynder
17. april 2006 - 19:53 #16
Lukket