Avatar billede coolmwi Nybegynder
18. april 2004 - 23:16 Der er 5 kommentarer

3D film

Hej..

Er der nogle der kenner et programe som man kan lave 3D film i og det må godt være gratis
Avatar billede osborne Nybegynder
19. april 2004 - 00:12 #1
ZeroHero skrev på et tispunkt om følgende 3D program. Det er gratis og ser ud til at være udmærket til at starte med: http://www.anim8or.com/main/index.html

Ellers kan du også prøve en af de større programmer (som du typisk kan bruge en vis periode for at se om det er noget for dig), men de koster typisk en del mere. F.eks. programmet 3ds Max fra www.discreet.com

Håber det hjælper
Avatar billede osborne Nybegynder
19. april 2004 - 00:18 #2
se f.eks. et skærmbillede fra programmet hvor der er en der er startet med at lave en 3D model af en haj som så også kan animeres med programmet til den endelige 3D film: http://www.anim8or.com/manual/index.html
Avatar billede osborne Nybegynder
19. april 2004 - 00:19 #3
Avatar billede osborne Nybegynder
17. maj 2004 - 09:58 #4
En  anden mulighed er Blender .. www.blender3d.com

Det er fantastisk hvad det program kan når man tænker på at det er gratis.

Lidt svært at komme i gang med, men hvis du holder ud og øver dig en uges tid uden at give op så er jeg sikker på du bliver meget glad for det.

Håber du kan bruge svaret.
Avatar billede osborne Nybegynder
09. oktober 2005 - 01:55 #5
Kom du igang med noget 3d ?