Avatar billede ralph4 Nybegynder
16. april 2004 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

3D chat, loader konstant

Jeg har en søn, han har idag fået en ny PC, han færdes meget i www.n.dk chatten, der er en 3D chat der hedder højhuset, i bunden af siden er en navigationsbar, hvor man kan vælge om man vil læse post, et andet rum, indstillnger o.lign. denne bar kommer IKKE frem på hans nye PC(der står konstant "loading...", den gør på min, vi har samme internetforbindelse, hans sikkerhedsniveau er sat til lav (troede det havde noget med cookies at gøre)

Nogen bud HVAD der er galt, ellers mister jeg min PC kl. 21.00 i aften, så venligst HJÆLP
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. april 2004 - 09:54 #1
måske er det denne ting http://firewalker.1go.dk/netstationen.png , for du en 404 fejl når du klikker på linket så gå her først http://firewalker.1go.dk/ og kig på billedet derfra ;)
Avatar billede ralph4 Nybegynder
17. april 2004 - 10:53 #2
desværre, det vidste vi godt, så java ER installeret
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. april 2004 - 11:24 #3
okay og øøvv :/ her er der en support side http://mp.sol.dk/support/kontakt.shtml , måske de gider at hjælpe :~?
Avatar billede ralph4 Nybegynder
19. april 2004 - 09:24 #4
Mærkeligt - eller rettere godt, nu virker det, der må have manglet en eller anden plugin, som han så åbenbart har installeret uden at vide det. Men er nødt til at svare selv, cp1 giv et svar så får du lidt af pointene for dit forsøg og dit besværd
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. april 2004 - 10:45 #5
okay ;) og tak
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. april 2004 - 14:07 #6
svar kommer her ;)
Avatar billede zubmit Nybegynder
20. april 2004 - 23:47 #7
Jeg ved godt hvorfor det ikke virker. Du skal hente flash. Det gjorde den også på min copmuter end til jeg fik installeret flash. Så ved du det til en anden gang :)

http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html
Avatar billede ralph4 Nybegynder
21. april 2004 - 08:07 #8
tak for det, det er nok ikke første gang