Avatar billede wicked Juniormester
16. april 2004 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Flash Film Scanner

Hey..

Jeg er faldet over denne smarte "scanner":

http://www.olympus.dk/digital/flash_scanner.htm

Men som i kan se er produktet udgået, er der nogen der kender et alternativ til dette som kan det samme ?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. april 2004 - 16:36 #1
Jeg er næsten sikker på at Rowi har en lignende, desværre er deres hjemmeside under omforandring: http://www.rowiinternational.com/

Men prøv hos din fotohandler, jeg tror han kan hjælpe dig.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
16. april 2004 - 23:18 #2
Er det sådan et kamera så man kan tage "billede" af sine negativer? Eller hvad går det ud på?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. april 2004 - 20:57 #3
"stefmeister" --> ja, det kan man godt kalde det, det er godt nok ikke et kamera, men en forsats til et kamera, om det er digital eller analog er faktisk ligegyldigt. Det er et produkt som har være på markedet i rigtig mange år.
Avatar billede wicked Juniormester
18. april 2004 - 11:15 #4
fotograf >> Men hvorfor er der så udgået lige nu hvor jeg skal bruge det ? :P
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. april 2004 - 11:39 #5
Som sagt, så tror jeg Rowi stadig laver dem ...eller måske Hama !