Avatar billede jalle Nybegynder
09. februar 2001 - 21:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede fcs Novice
09. februar 2001 - 21:04 #1
Hvad mener du med at det er snyd?
Avatar billede cstern Nybegynder
09. februar 2001 - 21:07 #2
what\'s the problem?
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:10 #3
Tjaehh jeg synes heller ikke lige jeg kan få øje på det ...
Nu er jeg godt nok farveblind, men alligevel ... *GG*
Der er jo ikke uddelt nogen point endnu, så hvor er det snyderiet ligger ???

Casper

PS. \"LOO...L\" = \"Laughed out out out out ... loudly\" - det gi\'r sq da ingen mening ???
Husk også selv at lukke spørgsmålet ... ;o)
Avatar billede magnus48 Nybegynder
09. februar 2001 - 21:11 #4
30 POINT???
hvem fanden gider snyde med 30 point?
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:12 #5
Jo ser du; det\'r nok den måde de kommer på top-ti\'en på ... *LOL*
Avatar billede jalle Nybegynder
09. februar 2001 - 21:13 #6
overload.dk\'s kommentarer på razmuzdk\'s spørgsmål ser lidt underligt ud.

Det er måske bare mig der er for hurtig, men jeg synes at razmuzdk = overload.dk
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:15 #7
Hvis du har en mistanke - af én eller anden grund - og ikke kan udholde tanken kan du dan lave lidt \"research\" hvis du orker ... :)
-  jeg gør ikke ... burde skrive historie opgave ... ØV!
Avatar billede jalle Nybegynder
09. februar 2001 - 21:19 #8
Den eneste mistanke jeg har er at razmusdk og overload.dk er samme person ud fra spørgsmålet, men hvis i ikke mener det, så lukker spørgsmålet.
Avatar billede mukke Nybegynder
09. februar 2001 - 21:19 #9
rofl... jeg skal da ellers love for at de har gjort sig umage med at maskere snyderiet:

1) 30 points frem for de ellers så obligatoriske 300 :)
2) en kommentar frem for et svar - meget snedigt!
3) spørgeren påstår at han senere selv har fundet ud af det - imponerende taktik.
...

Jeg vil faktisk gå så langt at sige at jeg faktisk er overbevist om at der IKKE er tale om snyderi. Men det er jo garanteret lige det der er planen med de mange krumspring! Altså har de.. eh.. han afsløret sig selv ved at være FOR smarte. Lad os håbe admin får sat en stopper for det :)

Mukke ;-)
Avatar billede fcs Novice
09. februar 2001 - 21:23 #10
Mukke>> *LOL* Fantastisk kommentar!
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:26 #11
Nope; det var ikke en kommentar, men et SVAR ... ;o) *LOVVVL*
Avatar billede repsac Nybegynder
09. februar 2001 - 21:29 #12
tjek lige en gang hvordan ironi bøjes ...

En ironi
Ironien
Ironier
Ironierne

Den skulle vidst være feset ind hva\' ... ;)
Avatar billede hotpop Novice
09. februar 2001 - 22:10 #13
jalle> Hallo! snyd? med en kommentar? nej du, nu må du lige... *rofl*
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. februar 2001 - 22:29 #14
mukke<--> DU er en snyder!

1) Du opretter en bruger som du kalder \"jalle\"
2) Denne bruger opretter et spørgsmål omkring noget formodet snyd
3) Han acceptere dit svar på at det ikke er snyd
4) På den måde snyder I lige foran næsen på os, og du score alle 0 point.
5) Efter 300-400 spørgsmål af denne slags begynder du med en ny bruger

Århhh, afsløret hva\'?
Avatar billede mukke Nybegynder
09. februar 2001 - 22:37 #15
ja og hvad så, tommyf? det er jo klart man er nød til at skifte bruger af og til når man bliver afsløret!

/me går under jorden
Avatar billede jalle Nybegynder
09. februar 2001 - 22:52 #16
Lukker spørgsmålet.

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 06:50 #17
Så meget for den lukning ;-)