Avatar billede flannagan Nybegynder
16. april 2004 - 10:27 Der er 5 kommentarer

Åbn nyt link når video slutter

Hej eksperter

Jeg har lavet en slags online DVD i ren html hvor der bliver vist nogle produktvideoer. De er opdelt i op til 5 sekvenser og det kunne jo være lækkert, at nr 2 selv åbnede efter nr 1, nr 3 efter nr 2 osv.

Er det muligt vha JavaScript eller HTML at åbne et nyt link når en mpg er færdigafspillet? Mpg'en bliver afspillet i en mediaplayer der er integreret i HTML'en på siden.
Så mine overvejelser går på, om man kan lave endnu en parameter der siger "åbn link.htm når videoen slutter"...!?

Jeg kan IKKE bruge et javascript eller lign. der åbner linket efter et vist antal sekunder, da jeg jo selvfølgelig ikke kan ta højde for folks båndbredde og dermed afviklingstid.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
16. april 2004 - 11:14 #1
Jeg vil for en gangs skyld svare med et link:

http://msdn.microsoft.com/workshop/author/behaviors/reference/time2/htime_node_entry.asp?frame=true

- for jeg kender ikke selv til koden men mener at det skulle kunne gøre det
Avatar billede flannagan Nybegynder
16. april 2004 - 12:55 #2
Hmmm - jeg er mere designer end udvikler, så jeg får ikke så meget ud af det der står inde på msdn...
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
16. april 2004 - 16:16 #3
det eneste jeg ved er at på http://www.html.dk kan der finde et script der åbner et popup-vindue efter X antal sekunder, kan det bruges?
Avatar billede flannagan Nybegynder
19. april 2004 - 11:39 #4
hanklitvej -> duer ikke - der vil være forskel på hvornår video'en er færdig alt efter hvilken forbindelse man har.
Avatar billede flannagan Nybegynder
04. november 2004 - 16:00 #5
Lukker