Avatar billede new-b Nybegynder
15. april 2004 - 21:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3650 vis billede på den der ringer

Hej
Hvordan får jeg et billede tilknyttet til vis nummer så jeg kan se (et billede af) hvem der ringer på en nokia 3650?
Vh. Martin
Avatar billede enriko Nybegynder
22. januar 2006 - 22:13 #1
hej

du skal i telefon bogen finde det navn som du vil tilføje et billed til.

så trykker du på VALG  , og derefter skal du trykke på REDIGER.

Efter du har trykket på REDIGER, så skal du trykke på VALG tasten igen , så  kan du se, at der står TILFØJ MINIATURE, den trykkker du på og derefter er det bare med finde det billed du har på din telefon eller hukkommelses kortet hvis den har sådan en, det eneste du mangler er så bare trykke på OK tasten til sidst. så skulle der gerne være billed på den kontakt person.

jeg har læst vejlednigen til tlf men jeg synes ikke der står præcis hvordan du gør.
men du få linket hvertfald.
http://europe.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_3650_ug_da.pdf
Avatar billede enriko Nybegynder
24. januar 2006 - 22:11 #2
takker for points . du fik den til virke gætter jeg på:)