Avatar billede heine112 Nybegynder
15. april 2004 - 21:02 Der er 7 kommentarer

Salg af IT-sikkerhed - tjenesteydelser og software

Vi har to produkter:

1) Vi har konsulenter, som tager ud til kunder og sørger for at IT-sikkerheden kommer i orden.

2) Vi har et unikt softwaresystem, som kan sikkerhedsscanne netværk af computere. Dette kan blive solgt i forlængelse med konsulentarbejdet, eller som et separat produkt.

Vi vil gerne i kontakt med firmaer, som kan sælge IT-sikkerhed, og som kan udnytte vores to produkter (eller i hvert fald et af dem).

Kontakt heine112@hotmail.com .

//Heine112
Avatar billede strych9 Praktikant
16. april 2004 - 02:13 #1
Hvad er det der adskiller jeres system fra Nessus, ISS InternetScanner, Retina, CyberCop, NetIQ security scanner og alle de andre?
Avatar billede heine112 Nybegynder
16. april 2004 - 09:36 #2
Systemet er en hardwareenhed, som sættes på et eller flere lokalnet. Systemet finder automatisk computere og laver sikkerhedstests mod computerene. Scanningerne sker regelmæssigt (automatisk). De andre systemer er softwarebaserede, som kræver installation og betjening i større omfang. Systemet er kendetegnet ved at være automatisk.

Vores system kortlægger netværket, det har overvågningsfunktioner (som nagios), det har email/SMS notifikation. Det har et password crackings system.

Det kommer med præcise angivelser på hvorledes sårbarhederne fjernes (og det er ikke et stort rod af anvisninger (for eksempel kommer nessus med en række sårbarheder og forklarer nøje hvorledes sårbarhederne fjernes under LINUX - men systemet er åbenlyst Windows). Denne type modsigelser findes ikke i vores. Ligeledes vil antallet af falske positive være mindre end konkurrenternes.

Vores system giver anvisningerne på *Dansk* (html eller PDF), og teksterne kan forstås af folk, som kan læse.

Du kan trække data ud i XML til videre behandling.

Systemet opdaterer sig selv.

Systemet betjenes via en web-browser, så du ikke skal installere alt muligt software rundt omkring.

Du har mulighed for at overtale os om nye udvidelser.

Hvis du er konsulent, og har vores system hos kunder, så kan det betjenes udefra. Dette giver høj tilfredshed hos kunder, da spildtiden meget lille.

//Heine112
Avatar billede freeman Nybegynder
16. april 2004 - 21:44 #3
Det lyder nu som et meget spændende produkt. Har i en lilleinfoside med nogle lidt mere tekniske informationer, evt. nogen screenshots. ?
Avatar billede heine112 Nybegynder
16. april 2004 - 22:01 #4
Hej freeman

Skriv lige til heine112@hotmail.com - så kan du få web-sitet og dokumenter med mere.
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 21:57 #5
Jeg er meget interesseret i jeres løsning, så hvis du vil sende mig lidt mere info på osj@device.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 11:51 #6
Send venligst også info til mig på michael@nsec.dk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 17:07 #7
jeg vil også gerne høre mere...de fleste sikkerhedssystemer virker kun på få OS (f.eks. windows og linux, eller windows og mac, osv.). Har du noget der virker på ALLE systemer? (mainframe, midrange, WLAN, MAN, WAN, osv...)
headhunter@dkmail.zzn.com