Avatar billede vittrup69 Nybegynder
15. april 2004 - 14:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

frysning! af titler

hej,

hvordan kan jeg 'fryse' mine titler i et regneark - jeg har proevet det logiske, at klikke paa:

windows > freeze panes

men saa bliver min side opdelt i 4 og hvad jeg leder efter er kun at 'fryse' mine titler (paa langs / vertikalt)

mange tak++
15. april 2004 - 14:29 #1
Placer den aktive celle den første celle, der ikke skal fryses. Ønsker du f.eks. at fryse kolonne A og række 1 skal den aktive celle være B2.

Herefter vælger du Vindue->Frys ruder. (Window->Freeze Panes)

Dit problem opstår fordi der ikke har været noget over og til venstre for den aktive celle.
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
15. april 2004 - 15:30 #2
mange tak det virkede++++
15. april 2004 - 17:00 #3
Lukker du ikke spørgsmålet.
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
15. april 2004 - 18:17 #4
hvordan goer jeg det???? - sorry?
16. april 2004 - 01:22 #5
Det gør du ved at klikke på enten Accepter eller Afvis, det står lige over den boks hvor du skriver dine indlæg.
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
16. april 2004 - 09:57 #6
jammen! - jeg klikkede i gaar paa accepter, men jeg proever igen - jeg skal da ikke highlighte dit navn eller saadan noget inden jeg klikker paa acceptere.. vel?
Avatar billede oyejo Nybegynder
16. april 2004 - 17:42 #7
vittrup69
Du merker det eller de svar som du er fornøyd med, bare pek på navnet.
Trykk så accepter, slik får erikjuul pointene som takk for hjelpen