Avatar billede eagle124 Nybegynder
14. april 2004 - 20:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mounting i BestCrypt

Hvis jeg mounter min container i BestCrypt kan den ikke finde den i Denne Computer, inde i BestCrypt viser den dog at der er et ekstra drev i form af min container. Jeg kan heller ikke komme ind på den hvis jeg skriver stien som i mit tilfælde er I:

Har i nogle forslag til hvad jeg kan have gjort galt ?
Avatar billede vorlonkosh Nybegynder
15. april 2004 - 11:34 #1
Har selv kørt med BC i laaang tid, har dog ikke set dette problem. Hvis container filen er lavet, så prøv at re-installere programmet og se, om det løser problemet.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
15. april 2004 - 12:22 #2
det har jeg prøvet
Avatar billede vorlonkosh Nybegynder
15. april 2004 - 14:59 #3
Alt efter hvordan container-filen er krypteret og algoritmen der er brugt, så prøv at skifte mellem "Mount as removable drive". Prøv at slå det til/fra inde fra BC Control Panel. Ellers må jeg være dig svar skyldig desværre.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
16. april 2004 - 14:06 #4
Har fået den til at komme frem i Denne Computer men kan ikke gå ind i den. Den skriver:

I:\ er ikke tilgængelig.
Forkert funktion.
Avatar billede vorlonkosh Nybegynder
16. april 2004 - 15:05 #5
Den container-fil som du har haft lavet, kan du formatere denne (hvis der ikke ligger VIP data på)?
Avatar billede eagle124 Nybegynder
03. september 2004 - 21:54 #6
Det virkede efter jeg installerede en nyere udgave