Avatar billede leungting Nybegynder
13. april 2004 - 21:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kabel tv og tv tuner

Kender du Hauppauge WinTV PVR-250 TV-tunerkortet? Kan man bruge det til at modtage kabeltv?
Avatar billede weaponx Nybegynder
13. april 2004 - 21:33 #1
Det vigtigste med kabeltv og tvtuner kort er, at de kan tage kanaler oppe i høje frekvenser. Dette tvtunerkort skriver ikke direkte hvor højt det går op, men generelt vil jeg sige, at tv og tvtuner som ikke er b&o og som er nyere end 1990 vil funke med kabeltv. Endvidere skriver de selv, at den er kabeltv klar. Der køres også i høje frekvenser i usa på kabeltv så du kan godt tage deres ord for gode varer.
http://www.hauppauge.com/html/wintvpvr250_datasheet.htm
"125 channel cable ready TV tuner"
Avatar billede leungting Nybegynder
13. april 2004 - 21:36 #2
Du skal have tak for dit svar, jeg blev lidt i tvivl efter at have bestilt det.
Avatar billede weaponx Nybegynder
13. april 2004 - 21:42 #3
Du skulle have ventet med at dele point ud til du havde modtaget kortet og chekket at jeg havde ret ;)

(men du behøver ikke bekymre dig)