Avatar billede franzy Nybegynder
12. april 2004 - 20:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Messagebox pling

Ey!

Jeg har lavet et spil hvori der kommer en masse Messagebox med diverse info. Det er bare max belastne at de konstant siger "pling" eller hva fanden de nu siger.

Mit spørgsmål er så om hvordan jeg nemt kan fjerne denne lyd?
Avatar billede borrisholt Novice
12. april 2004 - 21:01 #1
Det er en opsætning i Windows, du skal fjerne lyden i dit lyd skema !

Jens B
Avatar billede franzy Nybegynder
12. april 2004 - 21:05 #2
ja det er jeg godt klar over.
Men for nogen brugere er den rar at have :/ - en diskusion nogen ow har haft her: http://www.eksperten.dk/spm/160681

Men det de nævner der ser ikke ud til at jeg kan bruge, og et andet spørgsmål var der en kode jeg måske kunne bruge men den fungede ikke, eller også placerede jeg det et forkert sted.
Avatar billede stone Forsker
12. april 2004 - 22:03 #3
måske det her kan hjælpe dig
http://www.swissdelphicenter.ch/en/showcode.php?id=91

//stone
Avatar billede franzy Nybegynder
13. april 2004 - 19:11 #4
Jeg har prøvet den der og jeg lagde den der disabler i FormCreate. Men det fjernede heller ikke lyden :/
men tak for tippet...
Avatar billede stone Forsker
13. april 2004 - 20:39 #5
jeg har afprøvet den i xp pro og den virker fint - hvilke system kører du?
Avatar billede franzy Nybegynder
13. april 2004 - 21:57 #6
Xp Home
(sux i know :)
Avatar billede nop Nybegynder
25. maj 2004 - 13:04 #7
Lidt sent måske men lav din egen messagebox, så får du det som du vil have:
http://www.bitsoft.com/programming/freestuff/message.asp?lang=en
Det er fuld source og gratis.
Avatar billede franzy Nybegynder
25. maj 2004 - 14:33 #8
ja lidt sent da det var til en eksamens opgave som jeg afleverede for en månedstid siden :) - Men resultatet blev dog gangske udemærket alligevel ;)

Men tak alligevel, da jeg nok kan bruge den fremover.
Avatar billede nop Nybegynder
25. maj 2004 - 15:12 #9
måske skulle du lukke, og måske skal jeg have points?
Avatar billede franzy Nybegynder
25. maj 2004 - 16:05 #10
så skidt da :D