Avatar billede casp Nybegynder
08. februar 2001 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tvinge browser til at åbne i \"fuld skærm\"

Kan det lade sig gøre at sende en kode eller lignende, således at hjemmesiden altid bliver åbnet maksimeret, således at man undgår problemer med scroll-bars o.l.

/Lars
Avatar billede 12tri Nybegynder
08. februar 2001 - 20:27 #1
Vil du åbne i fuld skærm, eller blot maksimeret.
Dette er ikke det samme

Fuld skærm problemet kan løses med lidt javescript, jeg mener www.script.dk her et script til formålet.

Du bør dog være klar over at mange opfatter det meget irriterende at tvinge dem til at køre fuld skærm
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:31 #2
Ja, hvis du vil have ægte fullscreen altså helt uden menuer og sårn - Nej, hvis du vil have et normalt vindue maksimeret.

Dog skal det siges at du kan komme tæt på et maksimeret vindue.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:32 #3
12tri - Æv, har jo åbentbart svaret og ja! Ingen ægte FullScreen til mig tak.
Avatar billede casp Nybegynder
08. februar 2001 - 21:11 #4
nikolajdu, hvordan kommer jeg tæt på et maksimeret vindue?