Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
09. april 2004 - 13:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hantarex monitor

Jeg er på de gule sider faldet over en 34" computerskærm af mærket Hantarex. Jeg ringede til sælgeren, som fortalte at den var en 5-6 år gammel, og han syntes at den virkede fint. Prisen er 1750,- men han sagde den kunne diskuteres. Hvis det er spil jeg gerne vil bruge dette dyr til, kan sådan en så anbefales. Den er jo alligevel ved at være lidt halvgammel. Ville jeg egentlig være bedre tjent med min gamle 17" samtron CRT monitor?
Avatar billede backside Nybegynder
09. april 2004 - 14:05 #1
Det er jo meget væsentligt at du kan få oplyst spec. på den.
Ud far det kan du så vurdere en hel del mere mht. egenethed til spil.
Det var sku da også en ordentlig satan, tvivler på ar der er mange der har erfaring med sådan en fætter. ;)
Avatar billede backside Nybegynder
09. april 2004 - 14:09 #2
Så vidt jeg kan komme frem til er max. opløsning 1024x738
Og den har scart og D type 9 pin CGA connector, vel ikke lige helt optimalt.
Avatar billede backside Nybegynder
09. april 2004 - 14:10 #3
Sorry, 1024x768
Avatar billede backside Nybegynder
09. april 2004 - 14:21 #4
http://www.idt.com.au/PDF/CT-EQ%20Spec.pdf
Lige til spil tror jeg du vil være bedre tjent med en ny 19" Samtron til samme pris.
Læg mærke til pixelstørrelsen også, 0.68
Men det ku' da være sjovt at ha' en skærm på 34"  *GG*
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
09. april 2004 - 14:21 #5
hvor fandt du det henne? jeg har prøvet, men kunne ikke rigtigt finde noget specifikt.
Avatar billede backside Nybegynder
09. april 2004 - 14:24 #6
Google....
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
09. april 2004 - 14:24 #7
så først dit link bagefer, sorry.....
Avatar billede backside Nybegynder
09. april 2004 - 14:25 #8
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
10. april 2004 - 21:33 #9
du skal have mange tak for dine råd, og jeg har besluttet mig for ikke at købe den. For det første har jeg ikke lige pengene på stående fod, for det andet gider mine forældre ikke køre mig derop. Jeg glæder mig til at få kørekort næste år :<)
Her har du dine point. Tak for hjælpen.
Avatar billede backside Nybegynder
10. april 2004 - 21:42 #10
Uden at kende den omtalte skærm vil jeg tro at det er et klogt valg du har taget.
Spec. taler ikke for en "gamer" skærm.
Tak for point.