Avatar billede cygnet Praktikant
07. april 2004 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Betalingsbetingelser samt råd om e-handel

Skal til at åbne min første webshop - bliver lir, men har lige et spørgsmål:

De fleste steder skal man godkende nogle betalingsbetingelser, findes der et standard dokument et sted ?

Hvis der er nogle der har nogle kommentarer til drivelse af webshop, så sig endelig til...
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2004 - 22:07 #1
prøv at kikke forbi http://www.dibs.dk de har oplysninger om internetbetaling hvis du leder lidt på sitet
Avatar billede cygnet Praktikant
07. april 2004 - 22:29 #2
Fandt http://www.net-tjek.dk/ igennem dit link - den er vist alt omkring lovgivning.

Men er der nogle der har nogle standard dokumenter ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2004 - 23:11 #3
det ville jeg nok spørge om på http://www.startfirma.dk/ de er specialiseret mod den slags
Avatar billede nse Nybegynder
09. april 2004 - 12:48 #4
Du kan læse alle betingelser og ansøge på www.betaling.dk..
Af betalingsgatewayudbydere vil jeg nok anbefale www.wannafind.dk eller www.freepay.dk med mindre det er en stor site, der skal bruge mange forskellige betalingsmuligheder, så er det nok www.dibs.dk du skal bruge..
Avatar billede cygnet Praktikant
09. april 2004 - 15:19 #5
nse > du har misforstået mit spørgsmål, nok mig der har formuleret det dårligt. Jeg er skam allerede godkendt af PBS samt aftale i hus med Freepay og allerede gennemført min første test betaling.

Men det jeg skal bruge er nogle standarder tekster til det kunden, altså personen der køber noget i min shop, køber. F.eks. angående fortrydelsesret og betalingsbetingelser.

Håber det var til at forstå.
Avatar billede nse Nybegynder
10. april 2004 - 15:56 #6
Ok...
Så er net-tjek.dk nok det rigtige sted..