Avatar billede milofraikast Nybegynder
08. februar 2001 - 13:57 Der er 6 kommentarer

Class slidem not found ! - igen

Jeg prøver igen - beklager!
Når jeg surfer på nettet , får jeg engang imellem denne besked:Class slidem not found
på nogle af hjemmesiderne.
Hvordan får jeg rette det i  Explorer 5,0 eller 5,5 - så jeg kan se det hele på hjemmesiderne ?

mvh
MILOFRAIKAST
Avatar billede disky Nybegynder
08. februar 2001 - 13:59 #1
Har du et eksempel på en side hvor denne fejl opstår ?
Avatar billede milofraikast Nybegynder
08. februar 2001 - 14:07 #2
ja på :  www.dsu.dk
klik på : k-skak
i venstre side er der et gråt felt , der står godt nok clss fphoover not found
men princippet er det samme
mvh
Avatar billede disky Nybegynder
08. februar 2001 - 14:11 #3
okay her virker den fint.

Har du evt. slået Java fra ?

kig evt. på http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

det er en applet jeg selv har lavet som virker.

Giver den problemmer ?
Avatar billede milofraikast Nybegynder
08. februar 2001 - 14:14 #4
Hej Disky
din applet virker ikke i min explorer 5,5
jeg har slået java til under internetindstillinger , avanceret og flueben i Microsoft WM. Mon der er andre stede det skal slåes til ?
Avatar billede disky Nybegynder
08. februar 2001 - 14:16 #5
Hvis den ikke virker, er det helt sikkert enten et installations problem, eller indstillings problem.

det mener jeg ikke, det er ret underligt
Avatar billede miol92 Nybegynder
08. februar 2001 - 14:54 #6
Prøv eventuelt at klikke på \"Gendan Standarder\" Under avanceret i internetinstillinger, hvis du ikke har nogle specielt vigtige instillinger. Kan du huske dem kan du jo så bare slå dem til igen (de specielle indstillinger) :)