Avatar billede kennot Nybegynder
06. april 2004 - 18:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Valve Hammer

Nogen kloge mennesker der kender til Valve Hammer som kan fortælle mig hvordan man sætter det op med de nyeste opsætninger  til 1,6 ?
Avatar billede Jmv_cyber Novice
09. juni 2004 - 12:57 #1
Man gør som man altid har gjort :)
Ej, det er lidt af en process, men hvis du kontakter mig over MSN kan jeg forklare det hele...
Jmv_cyber@hotmail.com
Avatar billede kennot Nybegynder
21. august 2004 - 17:19 #2
jes
Avatar billede bredker Nybegynder
21. august 2004 - 17:22 #3
jmv>>mon ikke du skulle aflevere de point igen
dette er ikke en lovlig måde at hjælpe herinde
Avatar billede kennot Nybegynder
21. august 2004 - 17:25 #4
det jo lige meget ? jeg laver også nogle underlige ting herinde så lad os da bare glemme det !
Avatar billede snowball Novice
21. august 2004 - 17:51 #5
Det er ifølge Ekspertens regler, http://www.eksperten.dk/regler.phtml, punkt 2.1.13 ikke tilladt at give point for noget som er ordnet uden for Eksperten.

jmv_cyber bedes derfor venligst give de 60 point tilbage til kennot ved at oprettet et nyt spørgsmål på 60 point i denne kategori og med titlen "Point til kennot". I spørgsmålet angives det at pointene gives tilbage på baggrund af dette spørgsmål.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede kennot Nybegynder
21. august 2004 - 19:32 #6
Okey forståligt men hvad nu selvom jeg siger det ikk gør noget ?
Avatar billede snowball Novice
21. august 2004 - 19:37 #7
kennot: Eksperten har nogle regler, og dem har I begge sagt ja til at følge da I oprettede Jeres bruger. I dette tilfælde bliver disse regler bare håndhævet.
Avatar billede kennot Nybegynder
21. august 2004 - 19:43 #8
ja okey fint nok der :)
Avatar billede Jmv_cyber Novice
22. august 2004 - 00:02 #9
Ahh, got it...
Kennot -> Har lavet et spørgsmål kaldet "Points til Kennot?"
Avatar billede snowball Novice
22. august 2004 - 00:15 #10
kennot: Du kan få pointene tilbage i http://www.eksperten.dk/spm/531697