Avatar billede kennovs Nybegynder
06. april 2004 - 13:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Beregning af M²

Hej!

jeg har tegnet noget i Autocad, Nogle der gider tjekke det ud, rette lidt I det.. så det ser godt ud m.m.

Så skal jeg bruge hjælp til at finde ud af hvor mange M² den er...

Plus hvor meget pap der skal bruges, og hvor meget spild der er.

Nogle der kan hjælpe??

Filen ligger her:  http://upload.mopedgallery.dk/ også hedder den bare cd.dwg eller tage denne her: den hedder DOK1.doc

Håber i kan hjælpe
Avatar billede sorensfar Nybegynder
06. april 2004 - 15:49 #1
OK - men giv mig lige nogle flere oplysninger.

- skal målene forestille at være i mm, cm ell. ?
- skal du bruge arealet af de to emner, hver for sig?
- skal det beregnes til den yderste (røde) streg ell. til den grønne?
- hvad skal det forestille?
- spildet kommer jo an på, hvor store stykkerne er, som det skal skæres ud af og hvordan du har mulighed for at skære det (kan man f.eks. lægge hver anden på tværs, hvis dét nu kunne betale sig?)
Avatar billede kennovs Nybegynder
06. april 2004 - 17:29 #2
Målene skal være i millimeter.
Jeg skal bruge arealet af begge to, hver for sig.
Det skal beregnes til den røde.. de grønne streger viser bare hvor pappet skal bøjes
Det skal nemlig forestille at være noget til at sende et A5 papir og en cd.
SPildet, skal beregnes på hvor meget der er spild, altså, dvs, hvor stor klingen på min hobby kniv er... lad os sige den er meget lille :-)

Håber det kunne bruges
Avatar billede sorensfar Nybegynder
07. april 2004 - 14:45 #3
Giv mig lige en mailadresse  - så skal jeg sende den til dig c",)
Avatar billede kennovs Nybegynder
07. april 2004 - 14:47 #4
kennovs@hotmail.com
Avatar billede sorensfar Nybegynder
07. april 2004 - 15:06 #5
Er sendt c",)
Avatar billede kennovs Nybegynder
07. april 2004 - 16:20 #6
Kan du gøre det samme med Louise.kennovs.com/mappe.dwg
Avatar billede kennovs Nybegynder
07. april 2004 - 16:21 #7
rettelse louise.kennovs.com/mappe.rar
Avatar billede sorensfar Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:01 #8
Jeg tror, at det er i orden at lukke spørgsmålet nu :-)