Avatar billede interkriller Nybegynder
05. april 2004 - 13:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan henter man informationer fra XML i XHTML

Hvis vi nu siger at jeg har nogle informationer i et XML dokument. Feks. persondata.
Hvordan skal jeg så hente de informationer ind i et xhtml dokument.

(jeg skal også sende indtastninger fra XHTML'en ind i en database bagefter.)

se også http://www.eksperten.dk/spm/485944
Avatar billede janegil Nybegynder
06. april 2004 - 11:34 #1
XSLT på serveren, XSLT i IE eller Mozilla/FireFox/Netscape (men ikke Opera) eller IE-spesifikk skripting i browseren
Avatar billede interkriller Nybegynder
16. april 2004 - 09:40 #2
Du får lidt point her, lader de andre spg du deltager i fortsætte lidt endnu :)

Smid et svar
Avatar billede janegil Nybegynder
16. april 2004 - 10:41 #3
Det var jo ikke noe svar, bare et motspørsmål for å finne ut av hva du egentlig vil.
Avatar billede interkriller Nybegynder
16. april 2004 - 16:36 #4
Nej men jeg har allerede fundet ud af...så pointene er også lidt for nogle af dine svar på andre SPG oprettet af mig