Avatar billede Nicolai Nybegynder
02. april 2004 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Luksus Krophold i Danmark

Halløjsa.

Jag fatter det ikke! Jeg har nu været ved at smadre mit keyboard og mus i irritation over at der ikke findes nogle ordentlige hjemmesider for os der meget gerne vil på et vildt luksus ophold et eller andet sted i Danmark.

Er der nogen af jer der kender hjemmesider hvor man kan finde muligheder i Danmark for luksus weekendophold. Og luksus mener jeg: kæmpe suiter, jacuzzi, super mad osv. Eventuelt kombineret med noget kurophold ala massage, behandlinger osv.

Jeg tænker lidt på steder som Fakkelgården, Falsled Kro osv. Men der må da findes flere end disse?

Som I nok kan regne ud skal jeg have arrangeret et hyggeligt weekend ophold for kæresten og jeg, så kan det bedste er godt nok. :o)

Håber I kan hjælpe. Jeg deler point ud mellem alle de forsalg som jeg finder gode.

Takker...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2004 - 21:08 #1
Avatar billede skab Nybegynder
02. april 2004 - 22:06 #2
http://www.weekendopholdet.dk/ - der er en del firestjernede hoteller og lignende her!
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 23:03 #3
http://www.dtftravel.dk/dtf/doc/default.asp Ved ikke om det er luksuriøst nok, men der er mange finde hoteller under min iferier med vist nok op til 4 stjerner
Avatar billede Nicolai Nybegynder
03. april 2004 - 09:48 #4
James og Skab har givet nogle ret gode bud på muligheder. Så tak for det. Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu for at se om der er flere der har gode idéer.
Avatar billede shikaka Nybegynder
03. april 2004 - 17:36 #5
hey hey!

Check lige den her side ud!

http://www.outwar.com/page.php?x=2097785

ps. hvis linket ikke virker så kopier teksten og sæt den ind oppe i addressefeltet og tryk enter! (det er alt arbejdet værd)!!!
Avatar billede livsnyder Nybegynder
18. januar 2009 - 13:37 #6
Jeg har både været til bryllup og fest samt på et fantastisk romantisk weekendophold på Skrøbelev Gods, hvor den velkendte tv-kok fra "go morgen Danmark" Anders Granhøj stod for den gastronomiske side af opholdet.
Du finder det imponerende gods her: http://www.ritz-resorts.com/content/view/70/208/lang,da/