Avatar billede -rambo- Nybegynder
02. april 2004 - 20:04 Der er 5 kommentarer

Slette filer fra låst Dokumenter mappe?

Hey...

Jeg har et problem... for jeg har lige geninstalleret mit xp system, og nu er der så det problem at jeg ikke kan slette eller åbne, den dokument mappe jeg brugte på det gamle xp.... Håber i kan forstå... Jeg er klar til at svare på ledende spørgsmål, til at gøre det mere forståeligt...

På forhånd tak
Avatar billede viciodk Praktikant
02. april 2004 - 20:08 #1
Højreklik på Denne Computer -> Egenskaber -> Fanebladet Avanceret -> Brugerprofiler -> Indstillinger.

Slet alle brugere som hedder "Ukendt" el.lign.

Så skulle du kunne ændre i din Dokumenter-mappe.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. april 2004 - 20:16 #2
Ellers kan du logge ind som brugeren 'administrator', og overtage ejerskab
Avatar billede -rambo- Nybegynder
03. april 2004 - 10:17 #3
Overtage ejerskab.. Hvordan det...
Avatar billede hmortensen Nybegynder
03. april 2004 - 11:14 #4
Mener at det skal være i fejlsikkret tilstand. (F8 under opstart)

Under egenskaber på mappen, kan du sikkerhed, overtage ejerskab
Avatar billede viciodk Praktikant
06. april 2004 - 00:10 #5
Ah, nu er jeg helt med på hvad du mener. Jeg har selv lige fået nøjagtig det samme problem og løste det vha. retaxes' svar her:

http://www.eksperten.dk/spm/419033

Ja, du skal overtage ejerskabet.