Avatar billede joachim.s.h Nybegynder
02. april 2004 - 19:32 Der er 6 kommentarer

Parebol uden udgang til Andre tv HJÆLP

Jeg skal bruge en sendebox til min parebol så jeg kan få kanalerne på alle de andre fjernsyn i huset...
Jeg har nu et Canal Digital Abonoment..

Jeg vil gerne have man skal kunne skifte program på tvet og ikke satalitboxen!!!
jeg vil kunne se alle kabaler på alle fjernsynene!!!
Det skal værer en billig løsning!!!
Avatar billede peet-49 Novice
02. april 2004 - 19:48 #1
Det kan ikke lade sig gøre.
Avatar billede cholm Nybegynder
04. april 2004 - 22:50 #2
Der findes udstyr til dette. Det er det som bl.a. bruges på hoteller, og at kalde det en billig løsning, vil nok ikke være korrekt...;-)

/cholm
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
16. juni 2004 - 17:48 #3
Du skal have et helt fælles antenneanlæg som kabeltv eller lignende..

VH Peter
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2004 - 18:03 #4
multiplexer er ordet

disse modtagere er så dyre at du som privat ikke vil betale prisen
og desuden kræver den seperate kort for hver kanal

der er lavet er dansk modtaget der hedder puma den kan vise 2 kanaler på en gang fra 1 canal digital kort http://www.sattv.dk/satellit/udstyrdetail.aspx?Prid=130

du skal desuden have twin eller triple lnb alt efter hvor mange modtagere man har

pumaen er den eneste til privat brug der kan dette nummer med conax kortet

ellers er der modtagere der har alm twin tuner
Avatar billede peet-49 Novice
16. juni 2004 - 18:08 #5
jetdirect>Det var derfor jeg skrev, at det ikke kunne lade sig gøre, han ville have, at man kunne skifte programmerne på TVèt, det kan ikke lade sig gøre.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2004 - 18:13 #6
har man penge nok kan det lade sig gøre

jeg har arbejdet med parabol udstyr siden 1989