Avatar billede andreasboa Nybegynder
02. april 2004 - 19:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet Word fil

Jeg har skrevet på mit speciale i Word med Autosave slået til. Filen jeg skrev på blev oprindeligt ikke navngivet og da jeg afsluttede Word spurgte den om jeg ville gemme ændringerne. Her er det så det går mere eller mindre galt for mig, da jeg snitter museknappen på min powerbook med armen mens cursoren er ud for "arkiver ikke".
Mit spørgsmål er om jeg kan finde filen igen, den burde vel ligge der under et eller andet obskurt word tildelt navn, men hvad?
Da det er mit speciale vil jeg gerne give 100 points til den der kan skaffe min tekst tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2004 - 19:45 #1
Hvorfor ikke bare sæge med wildcards? Nu skriver du powerbook og MacOS er ikke noget jeg ved en disse om - men mon ikke du kan lave en søgning som i windows:

Søg på *.doc og gennemse dem du finder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2004 - 19:45 #2
sæge = søge
Avatar billede andreasboa Nybegynder
02. april 2004 - 20:21 #3
Har jeg forsøgt.. Den finder ikke filen. Jeg er bange for jeg skal bruge en eller anden form for recpvery program, men dem ved jeg ikke om findes til Mac, og hvordan jeg skal bære mig ad med dem.
Ellers tak John
Avatar billede andreasboa Nybegynder
02. april 2004 - 22:41 #4
recpvery = recovery
Avatar billede macintosse Nybegynder
03. april 2004 - 08:49 #5
prøv at søge på ændringsdatoen, da det jo ikke er sikkert filen hedder untitled.doc
MacinTosse
Avatar billede aeblenet Nybegynder
03. april 2004 - 09:11 #6
filen hedder "Dokument1.doc" i danske versioner og "Document1.doc" i engelske versioner.

Så nu er det bare "Æble + F", søg og (sorry), men du finder den nok ikke.
-du har ikke gemt filen overhovedet.

Der findes måske en BackUp af Dokument1.doc, men denne kan jeg ikke huske hvad hedder.
-ej heller hvor den plejer at placere sig . . .

Held og lykke med søgningen . . .