Avatar billede Kengun Praktikant
02. april 2004 - 11:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Oversikt over E-Artikler man har købt

Jeg har kigget rundt om der er muligt at få en oversikt over de E-artikler jeg har købt, men kan ik finde det. Er der en sådan oversikt? Hvis ik, så er det mulig et godt forslag? :o)
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2004 - 11:24 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
02. april 2004 - 11:26 #2
nåh, det er visst mig der ik kan kigge efter ;-) jeg var inde på den oversikt tidligere idag *lol*
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2004 - 11:47 #3
Tjah kender det sku godt, det man først bliver blind på er øjnene :o)
Avatar billede ird Praktikant
02. april 2004 - 12:01 #4
Synes ikke det er meget folk kommentere artikler mere.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. april 2004 - 12:05 #5
grunken> kan du lige lægge et svar slig at jeg kan lukke. hvis ik så laver jeg et svar selv :o)
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2004 - 12:15 #6
kenp >> tag dem selv da :o), en forseelse koster ikke points :o)

ird >> som jeg ser det får de gode ord med på vejen, og de mindre gode får ikke :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
02. april 2004 - 12:25 #7
ok :)
Avatar billede ird Praktikant
02. april 2004 - 12:38 #8
:))
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2004 - 15:35 #9
grunken>

Jeg synes faktisk at det er omvendt: dårlige artikler får flere kommentarer end
gode artikler.

Men muligvis er der forskel på kategorierne.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2004 - 15:37 #10
Iøvrigt syntes jeg absolut at folk burde kommentere noget mere på
artiklerne.

Det er god vejledning til potentielle læsere af artiklerne.

Og det kan hjælpe forfatteren med at forbedre artiklen.
Avatar billede ird Praktikant
02. april 2004 - 17:33 #11
For en gangs skyld enig med Arne :)