Avatar billede popsy Novice
01. april 2004 - 23:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan man indføre mulighed for at annulere egne svar?

Kom i aften til for 117 gang at lægge et svar, hvor en anden svarede 20 sekunder før mig, blot med en kommentar.

Nu ønsker jeg jo brændende at kunne ændre det svar jeg lagde til en kommentar, for derigennem at undgå evt problemer med forkert accepterede svar osv osv.

Er det en mulighed man rent teknisk kan indføre? Eller skal jeg til at vænne mig af med at sætte mærke ved svar før jeg trykker? :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. april 2004 - 00:00 #1
Det er da en genial idé
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. april 2004 - 00:00 #2
svar ;-)
Avatar billede hcma Novice
02. april 2004 - 00:03 #3
eller gør som nogle: lav kun kommentarer og så må spørgeren så bede den eller de relevante personer om at lægge et svar.
Avatar billede roenving Novice
02. april 2004 - 00:06 #4
Den ville jeg jo plædere for, men jeg forstår også det modsatte argument !-)

Men, popsy, har du ikke pro, for så vil det jo kun ske inden 5 s., hvis du checker opdateringen først ?-)
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2004 - 00:49 #5
catbody -> Desværre er det ikke altid folk beder om et svar, men derimod selv laver et og nupper point, eller de går til en anden (der måske har svaret helt ved siden af).
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 06:02 #6
roenving> Jo jeg har pro, men alligevel kikser det indimellem for mig :)
Avatar billede hcma Novice
02. april 2004 - 09:35 #7
chalde >>  ved det godt og vi ser det jo også tit.
Jeg kan bare ikke blive enig med mig selv, om det ændrer noget, da bl.a. popsy, dig selv og de fleste af os "gamle" alligevel er hurtige til at returnere "fejlpoints".
Måske var det en ide at alle ved første login bliver tvunget til at læse regler og faq's. Det er selvfølgelig ikke sikkert at de så virkelig læser det og ikke bare trykker OK/accepter, men så har de i hvert fald ingen undskyldning for ikke at kende reglerne.
til alle >>  synes også popsy's ide vil være en god feature for de ærlige, som så er fri for at oprette "point-retur-spørgsmål"
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 09:41 #8
catbody> Netop det jeg tænker på, gad vide hvor stor en procentdel af spørgsmålene der er tilbagelevering af fejlpoint osv :)
Avatar billede roenving Novice
02. april 2004 - 15:15 #9
Tjah, en eksperten-søgning på points gav 74.385 hits, så hvis bare 10 % af dem er points-returneringer er det ganske mange !-)