Avatar billede ahk05 Nybegynder
01. april 2004 - 15:02 Der er 2 kommentarer

Musen hopper hen over skræmen

Hej!

Jeg har for nyligt købt et 3com Officeconnect Wireless 11a/b/g 54Mbit trådløst PC-Card til min bærbare. Jeg har bare et problem med når jeg sætter kortet i, finder computeren den godt nok og jeg kan gå på netværket, men min computer kører ikke som den skal. Musen hopper hen over skærmen i små bidder - ligesom resten af computeren. Det går MEGET langsomt og gør computeren ubrugelig.

Jeg har efterhånden prøvet alt hvad jeg kan finde på (inkl. Geninstallere Windows og deaktiveret al hardware jeg kunne undvære), men intet hjalp. :-(

Min BIOS er desuden også fuldt opdateret.

Det skal også lige siges at jeg har prøvet samme problem med en anden bærbar (gammel IBM), så det er nok ikke selve computeren det er galt med.

Specifikationerne for min pc er som følgende:
Model: Fujitsu-siemens Amilo A7600
Styresystem: WinXP Pro

Håber der er en der kan hjælpe?!?
Avatar billede kenp Novice
01. april 2004 - 15:35 #1
hvad med at få byttet kortet! hvis den gør det i flere bærbar så er det jo kortet som det er galt med!
Avatar billede ahk05 Nybegynder
01. april 2004 - 15:40 #2
Det kort til IBM'en var et almindeligt netværkskort. Og jeg har prøvet dette kort på en anden computer hvor det virkede problemfrit.