Avatar billede bastianbi Nybegynder
01. april 2004 - 10:13 Der er 2 kommentarer

Kunne godt bruge hjælp til min 3dchat

jeg kunne godt bruge hjælp med en masse funktioner til min 3dchat, da jeg syns den mangler en del, for at kunne klare sig godt iblandt de andre 3d chatte der er.. PLZZZ HJÆLP MIG! http://www.mongolen.com

Har msn hvis det er
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2004 - 12:55 #1
Nu har jeg ikke set chatten men;

Profil, smileys, genvejstaster, TAB funktioner, toplister, rang system, jo højere rang jo flere kommandoer/funktion
Avatar billede bastianbi Nybegynder
01. april 2004 - 14:25 #2
vi har profil, og rang system.. men ikke et superduper et.. kun hvor man stiger højere op jo flere timer man har... men vores chat er lige nede de her dage.. er ved at rette en masse fejl :-s men helt klart et kig vær ;-)