Avatar billede d.kryger Praktikant
01. april 2004 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

360 graders billeder

Hej eksperter...

Jeg har et Nikon Coolpix 5700 og jeg har købt et fiskeøje (FC-E9) til, da jeg gerne vil lave 360 graders billeder, hvor man kan se fra gulv til loft og hele vejen rundt...

Der følger ikke noget software med til fiskeøjet, og jeg mener ikke at der er noget software med til kameraet, hvor man kan samle disse billeder...

Hvilken software skal man bruge?

Mvh
Kryger

P.S.: Du kan se et 183 gradersbillede her: www.pen10.dk/360.jpg
P.P.S.: Jeg ved godt at man kan tage billeder med alm. kamera og samle dem, men det kan jeg ikke bruge...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. april 2004 - 10:06 #1
Hvis du søger efter panorama på eksperten, så får
du 54 spørgsmål om emnet. Samt links til en hel del
software, hvor enkelte links henviser til gratis
software.

Link: http://www.eksperten.dk/spm/?Esession=79227deabc299af680fb32a8991d3057&sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=&spm_part=&spm_answer=&find=panorama&engine=exp

/per
Avatar billede d.kryger Praktikant
01. april 2004 - 10:09 #2
Du kan få 60 point, hvis du skriver hvilke programmer jeg kan bruge og linker til dem...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. april 2004 - 10:45 #3
Avatar billede d.kryger Praktikant
01. april 2004 - 11:13 #4
Jeg har selv fundet ud af at Panoviewer er et godt program...
Du får 30 point for hjælpen...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. april 2004 - 12:14 #5
Hvorfor nævner du så ikke programmet i dit spørgsmål?

Nu gik du glip af links til nogle bedre programmer.

/per
Avatar billede d.kryger Praktikant
01. april 2004 - 12:15 #6
Fordi jeg først har fundet ud at det bagefter...
Men det virker til mit behov...