Avatar billede lanka Nybegynder
31. marts 2004 - 09:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sygate advare om explorer.exe

Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor min Sygate Personal Firewall kommer med følgende meddelse, når jeg logger på Internettet med mit modem 56K.:

"Windows Stifinder (explorer.exe) is trying to broadcast to [244.0.0.22]. Do you want to allow this program to access the network?".

Hilsen
Lanka
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. marts 2004 - 10:07 #1
Jeg kan ikke fortælle dig hvorfor, kun at min også gør det og at jeg hvergang afviser denne kommunikation. Det giver mig ingen problemer
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. marts 2004 - 10:28 #2
Avatar billede lanka Nybegynder
31. marts 2004 - 11:04 #3
Ok, men engang imellem kommer Sygate og med den samme meddelse til ConText Text Editoren. Hvad kan oversagen hver til dette?

Hilsen
Lanka
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. marts 2004 - 11:19 #4
nu kender jeg ikke "ConText Text Editoren" men det ku være for at opdatere,ringe hjem og sige jeg er osse installeret her osv... der er efterhånden utroligt mange programmer der gerne vil ha lov til at ringe hjem og så ka man jo kun gætte på hvorfor...hvis et program hos mig uopfordret vil på nettet siger jeg nej og sætter flueben i "remember this"...
Avatar billede lanka Nybegynder
31. marts 2004 - 13:16 #5
Mange tak for kommentaren!

Hilsen
Lanka
Avatar billede lanka Nybegynder
31. marts 2004 - 13:17 #6
Mange tak for kommentaren cd1!
Det er et godkendt svar.

Hilsen
Lanka
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. marts 2004 - 17:00 #7
svar kommer her ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. marts 2004 - 17:37 #8
ser lige du er ny på Eksperten så Velkommen ;) for at acceptere et svar skal du makere navnet og trykke på accepter :o)
Avatar billede cp1 Nybegynder
01. april 2004 - 19:05 #9
tak for point ;)