Avatar billede cool_casper Nybegynder
30. marts 2004 - 20:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MS Intelli scroller for meget?

Hej,

Skulle måske være anden kategori, men det blev her.. !-)

Jeg er den lykkelige ejer af Microsofts Intelli Explorer 4.0.
Derudover bruger jeg DreamWeaver til daglig. Men efter jeg har fået min nye mus er DreamWeaver begyndt at opføre sig mærkeligt når jeg bruger scroll knappen. Hvis jeg scroller nedad i DreamWeaver virker den fint nok, men hvis jeg scroller op tager den 10-20 linier og ikke 3 som standard er. Og det sker altså kun når jeg scroller op. Det er lidt irriterende hvis man sidder med 1000 linier kode - man bliver let forvirret..
I alle andre programmer på min maskine optræder dette problem ikke.

Hvordan kan jeg løse dette problem..?
Avatar billede anders-h Nybegynder
30. marts 2004 - 21:25 #1
Du kunne evt. geninstallere Dreamweaver eller opdatere programmet
Avatar billede cool_casper Nybegynder
30. marts 2004 - 21:26 #2
Jeg har prøvet at geninst hele min StudioMX pakke dog uden resultat! :(
Avatar billede bojohansen Nybegynder
31. marts 2004 - 02:49 #3
Hvis du MX lavede Macromedia jo en opdatering som de kalder MX 2004 :-/

Hvis du har MX 2004 findes der en gratis opdatering :

http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/productinfo/faq/updater/?pss=dw_7.0.1_win_en_full__WP_20040226

Prøv lige det først.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
25. april 2004 - 14:39 #4
Det hjalp desværre ikke.. :S