Avatar billede anders-h Nybegynder
29. marts 2004 - 22:37 Der er 5 kommentarer

Banner / logo ønskes

Hejsa

Jeg synes der mangler lidt liv på min side (AndersH.dk) og har længe ville have et nyt banner logo i toppen. Derfor udskriver jeg hermed en lille konkurrence som går ud på, at DU laver et rigtig fedt banner som du så sender til mig. Ca. midt i næste måned smider jeg alle bannere op på en side så man kan se hvad andre personer har bidraget med. Det gør ikke noget at banneret passer til sidens design ;-)

Krav:
Format er mindre vigtigt, men det skal laves om til .gif senere hen. Størrelsen skal være mellem 500 og 600 pixels i bredden, og 80 pixels i højden. Maks. 15KB, men gerne mindre. Kan du overhovedet ikke få billedet ned under 15KB, så send en mail så kigger vi på det :). Du bestemmer helt selv hvad der er på banneret, bare "andersh.dk" indgår.

Hvad får du ud af at deltage? Såmænd intet ringere end chancen for at vinde en hel DVD film! Vinderen findes via afstemning på den side hvor alle bannerne kommer til at ligge (jeg sender link via email til alle som har deltaget). Filmen du kan vinde er en Kevin Spacey film kaldet "Ordinary Decent Criminal". Det er en usædvanlig god Nordisk Film udgivelse og Speciel Features dækker både en Trailer OG (!) et Interview With Kevin Spacey.. Så bliver det sgu ikke vildere. Filmen er aldrig blevet åbnet.
Udover det, så placerer jeg et link til din egen hjemmeside under min "Links" sektion (Wauw :)

Jeg forbeholder mig retten til at slette indkomne forslag hvis de er for usmagelige, f.eks. hvis de er overplastret med billeder af Goatse manden :). Når du sender dit billede ind til mig giver du mig rettighederne til at lave om på det, og til at bruge det på min side, www.andersh.dk, også selvom du ikke vinder.

Send dit bidrag til banner@andersh.dk. Husk at ha en gyldig e-mail adresse sådan jeg kan skrive tilbage til dig hvis du vinder.

Fordi der ikke må gives point samtidig med andre præmier, så giver denne opgave 0 point (tror jeg.. Hvis jeg får det til at virke ;-)
Avatar billede thb Nybegynder
29. marts 2004 - 23:18 #1
Jeg tror ikke der er mange der gider at være med i den konkurrence..

"Når du sender dit billede ind til mig giver du mig rettighederne til at lave om på det, og til at bruge det på min side, www.andersh.dk, også selvom du ikke vinder."

- Det er da lidt langt ude..

Thomas
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. marts 2004 - 00:40 #2
lol....nogen burde give ham et kursus om hvordan man afholder den slags "konkurencer". Kan da godt sende et benner men så blir det en gif hvor der står "Made by ME" hele vejen hen over .... og cirka sådan laver alle andre det også ;)

thb: Kloge ord min ven!
Avatar billede anders-h Nybegynder
30. marts 2004 - 00:47 #3
thb: Det er fordi jeg har ville "sikre min røv".. Skal have rettigheder til at smide billedet op på siden, uden at blive anklaget for overskridelse af ophavsrettighederne.. F.eks. hvis en logo designer ikke har læst "reglerne" ordentligt (det er jo en lang tekst) og så har lavet et logo han forventer penge for.

Cybermike: Du kan vel give mig dette kursus, eller skal du bare være smart og bedrevidende?

Venlig hilsen Anders
Avatar billede anders-h Nybegynder
30. marts 2004 - 00:50 #4
Og nårja, ved at lave om på det mener jeg, at ændre størrelsen lidt og ændre fil typen
Avatar billede cybermike Nybegynder
31. marts 2004 - 09:24 #5
anders-h: du skriver her at du mangler et banner, lister kravene for det og siger at det banner du bruger får en dvd film.

Så lægger folk deres bannere op på nettet på deres egne servere(og beholder dermed rettighederne til det) og der er så som regel en form for vandmærke i hvor der står "Dette banner ejes af Mikkel C.M.Christensen".

Så på et tidspunkt har du fået nok forslag (hvis du er heldig) og så vælger du det so m du syntes er bedst og arrangerer betaling i kr/point/dvdfilm whatever og så får du en version af banneret uden vandmærket.