Avatar billede hello2all Nybegynder
29. marts 2004 - 22:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af "regntøj" til motorcykel

Hejsa.

Er der nogen som ved hvor man kan købe et dække til en motorcykel når den skal holde ude? Altså så den ikke bliver våd eller fugtig? Det skal gerne være i kbh-området.
Eller er det noget som der sælges hos alle forhandlere?(kan dog ikke finde det nogen steder i netbutikker)
Avatar billede tumben Novice
29. marts 2004 - 22:09 #1
enghave motor
Avatar billede tumben Novice
29. marts 2004 - 22:10 #2
Avatar billede hello2all Nybegynder
29. marts 2004 - 22:17 #3
Jeg tror på dig selvom man jo ikke kan se noget på deres hjemmeside...
Tak for svaret. Ved du hvad de koster?
Avatar billede anders-h Nybegynder
29. marts 2004 - 22:59 #4
Hallo2all, du kan også finde sådan noget hos www.aagesen.dk .. Thansen har helt sikkert også sådan noget.
Husk at passe på med sådan en.. Det kan nemt gøre mere skade end gavn.. Her tænker jeg på ridser i lakken og at det vil fungere som et sejl.. Hørte om 2 væltede MC'er i sidste weekend, alene fordi de brugte dækken.. Så man skal tænkte sig om :-)
Avatar billede tumben Novice
31. marts 2004 - 19:48 #5
takker...nej jeg ved ikke hvad et dækken koster....husk at passe på den varme udstødning...