Avatar billede tumben Novice
29. marts 2004 - 16:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

firewall regel..hvad skal jeg svare på det her

hej ...
jeg stiller dette spørgsmål for en ven...jeg bruger selv norMAN....og er ikke særlig gode venner med norTON..
nogen der kan forklare lidt om nedenstående...hvordan finder man ud af hvad dette er ???? sig noget klogt...

Et spørgsmål;
Jeg har ved flere tilfælde den seneste tid modtaget information fra Norton
at " Et fjernsystem forsøger at få adgang til Generic Host Process for Win
32 services på din computer. Hvad vil du gøre?"
Norton har anbefalet at jeg skal sige tillad. Men det har jeg IKKE, da jeg
ikke ved hvad det er. Ved du?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. marts 2004 - 17:29 #1
Det kan være flere forskellige ting, både gode og onde. Som udgangspunk ville jeg IKKE tillade, men hvis jeg har adgang til flere oplysninger, Den præcise meddelelse på engelsk, ipadressen hvorfra den kommer, port nommer og denslags, så kan jeg sikkert sige noget mere præcist om hvad det er og om det skal stoppes eller tillades
Avatar billede tumben Novice
20. maj 2004 - 01:31 #2
hun gjorde som du sagde .... tak for indput
Avatar billede tumben Novice
20. maj 2004 - 01:32 #3
du må vente på points til en dag det virker
Avatar billede tumben Novice
30. maj 2004 - 23:34 #4
det virker nu....tak