Avatar billede htmlkongen Novice
29. marts 2004 - 12:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søg på flere personer

Ville bare lige høre hvad i synes om at man kan søge under flere personer i samme indlæg. Hvor det er inddelt med komma ligesom i email. Fx: *bruger*, *anden bruger* også finder den indlæg hvor de begge er med? Hvad synes i om denne idé?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
29. marts 2004 - 14:23 #1
jeg synes det kunne være meget brugbart ... jeg har tit haft brug for det...

Hvis man kan huske hvad brugeren hed, men ikke kan huske hvad spørgsmålets titel var, så er det er det nemmere lige at søge på
  bearhugx, *andenBruger*

for at finde de spørgsmål, vi begge deltager i
Avatar billede htmlkongen Novice
29. marts 2004 - 14:40 #2
Jeps :O)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. marts 2004 - 14:48 #3
Meget god ide.. har haft brug for sådan en funktion..
Det bliver nemmere, at finde de spm man søger.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. marts 2004 - 14:58 #4
Og derved sparer man point :O)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
29. marts 2004 - 23:26 #5
Jeg er enig i at det kunne være en god ide..

Men samtidig synes jeg man skal kunne søge i teksten i de forskellige spg. hvor man selv deltager.

Jeg har prøvet at lave en søgning hvor jeg skriver mig selv som besvarer, og så et søgeord...
Det giver mig følgende resultat:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=&spm_part=&spm_answer=ellebaek&find=deletefile&engine=exp&excerpt_on=1

Allerede det første svar deltager jeg ikke i...
Avatar billede htmlkongen Novice
30. marts 2004 - 11:48 #6
Det er da godt at høre at I kan lide det. Har tit tænkt på at det ville hjælpe brugere herinde :o) Men jeg venter lige med at lukke til en CoAdmin/Admin har set det, for at høre deres meninger også :) Men mange tak for hjælpen til jer og fortsat god dag =)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. marts 2004 - 17:03 #7
htmlkongen >> en coadmin har allerede set det *S* - jeg ved at admin/Jacob har en del bugs og rettelser, han er igang med lige nu, så det bliver formentlig ikke foreløbig, han implementerer muligheden for at søge på flere personer - men jeg skal da nok lige minde ham om featuren i ny og næ :-)))

/Søren / Bearhugx / CoAdmin
Avatar billede htmlkongen Novice
31. marts 2004 - 08:07 #8
Jeps han har travlt, og respekt til det :o) Kanon tak for det, det kunne være godt :)
Avatar billede htmlkongen Novice
11. april 2004 - 19:48 #9
Takker og håber på at det kommer :)