Avatar billede eksperten1 Nybegynder
29. marts 2004 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3 små VB applikationer

Jeg står og skal bruge 3 småprogrammer til en billedbehandlingsproces:

1. Et program som kan finde alle JPG filer på et drev (CF memorykort i USB2 kortlæser), disse JPEG filer skal kopieres til en folderstruktur med noget omdøbning. Der er en række valgmuligheder hvor brugeren skal indtaste nogle af de oplysninger som bruges til omdøbningen, dette er for at alle billeder får unikke navne. Jeg uploader et skærmbillede af hvad jeg forestiller mig. Programmet skal kunne formattere CF kortet og unmounte det.

2. Et program som overvåger en input-folder (den som program 1 smider filerne i!). Programmet bruger imageglue (www.websupergoo.com) til at lave thumbnails med. Filerne skrives i en outputmappe. Dette program skal kunne "pauses" af program 1 sådan at kopieringsprocessen altid får første prioritet.

3. Et program som overvåger en inout-folder (den som program 2 smider filerne i!) Programmet laver en HTTP-POST for hver enkelt fil til en webserver. Programmet skal igen kunne "pauses" for at give tid til program 1.

Program 2 og 3 skal have en mulighed for at indstille nogle få parametre. I program 2 skal man kunne angive output størrelsen o.l., i program 3 skal man kunne angive action adressen for HTTP-POST

Evt. spørgsmål postes her, en pris sendes på mark@koalit.com

Skriv gerne om du kan skrive en faktura!
Tidshorisonten er "meget hurtigt"

mvh Mark, Koalit
Avatar billede vbcoder Nybegynder
29. marts 2004 - 14:03 #1
Jep - er momsregistreret

www.visualcoder.dk
Avatar billede trigemini Nybegynder
29. marts 2004 - 18:23 #2
Netop vores specialer.  Hvad med VB.NET el. C#?  Kan sagtens lave det hurtigt.
Avatar billede trigemini Nybegynder
29. marts 2004 - 18:23 #3
... og du kan få fat på os på info@trigemini.dk (www.trigemini.dk)
Avatar billede eksperten1 Nybegynder
14. april 2004 - 22:29 #4
sorry men jeg smed opgaven på sharksforum og fik den løst der.