Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 18:42 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Billigste CANON IXUS 430 gemmen Tyskland?

Hej,

jeg skal finde et Canon IXUS 430 hos en tysk forhandler, som er villig til at sende kameraet til Danmark. Det er meget vigtigt, at forhandleren tager VISA! (også ved salg til udlandet!)
Jeg har prøvet www.preissuchmaschine.de, men her kan jeg ikke finde en, som tager VISA!

Kameraet må max. koste omkring 360 EUR

Jeg kender www.shopmand.dk - priserne er for dyre!
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 18:48 #1
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:01 #2
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:02 #3
og det er enlig ved denne butik det kan fåes til den pris
http://www.world-tronix.de/shop_btoc/product_info.php?products_id=1625&refID=idealo
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:03 #4
Jeg ved at ved
Svar: want2learn

tager du visa også til udlandet men ved ikke med

Kommentar: want2learn
og
Kommentar: want2learn
Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 19:13 #5
Man SKAL kunne betale med VISA til udlandet!

Det kan man ikke hos dine forslag!
Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 19:13 #6
(det skulle ikke have været et svar...)
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:18 #7
hvorfor vil du have dte skal være visa når du kan overføre ved det føste jeg skrev !?
der kan du trække dine penge tilbage hvis du ikek får varen !??
Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 19:20 #8
Det SKAL være VISA.

Det er min svigerfar, som skal betale, og VISA er det sikreste.
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:25 #9
nej det er det ikke bankoverførsel er mere sikkert eller lige så sikkert som VISA betaling. ;)
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:28 #10
http://www.pixmania.com/dev/gui_web/shopping/?fuseaction=voir_fiche_article&article=40529&srcid=43&oldlangue=es&oldlangueparle=es

der koster det 370 euro og der kan du betale med VISA selvom det ikek er mere sikre end bankoverførsel.
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:29 #11
prisen er dalende så evt om 1-2 uger så er prisen ved dem på 360 euro
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:29 #12
og det er den da der allerede findes en Canon Ixus 500
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:39 #13
@
Kommentar: soag

SOAG ved ikek om du har set det men her for 2-3 uger siden var der noget i programmet KONTANT hvor flere personer havde købt ting over nettet med VISA men aldrig fået nogle vare overhovedet og PT havde de mistet deres penge... og de sagde også der at man skulle kigge efter E mærket men frem for alt betale via bankoverførsel idet du let kan trække dine penge tilbage ved at overføre dem som nogle penge du skal kunen trække tilbage det vil sige at du kan få dine penge tilbage efter 2 uger hvis du ikek har fået varen.

kun lidt info så du ved det ;)  men håber noget af det jeg har givet af link tilfredsstiller dig :)
Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 19:45 #14
Det koster over 3000,- på Pixmania - + porto! Der er dyere end Shopman...

Jeg giver op!
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. marts 2004 - 19:59 #15
når men TAK fordi du sætter pris på ens forsøg på at hjælpe ...........
Avatar billede soag Nybegynder
28. marts 2004 - 20:02 #16
Selv tak - det var ikke ment på den måde!

Mange tak for dine forsøg, men du kunne desværre ikke besvare mit spørgsmål.
Avatar billede jnoval Nybegynder
29. marts 2004 - 19:58 #17
Prøv at se på: http://www.geizhals.at/deutschland/?o=35 Her kan du se mange butikker på en gang